bakdags!

Nu sitter jag här i mitt kök och äter pulvermos med fiskpinnar och majs, har tänkt att jag ska ta mig till willys och handla en del saker för att sedan baka! Jag har länge velat baka men vet att det inte är nyttigt med kakor så jag har låtit bli att köpa saker som man kan baka av. Dessutom sitter jag och kollar upp olika träningsanläggningar, jag är så sjukt sugen på att börja träna igen, då gärna body pump eller någon form av dans. Än så länge verkar det som att friskis och svettis är billigast, så vida man inte vill gyma med, men det skiter nog jag i, har ju bara gymat typ tre gånger på tc undertiden jag var där så de blir nog ingen större förlust!

nu var jag dock inte sugen på kakor länge utan på att gå och sova,ska nog göra det och sen gå och handla efter det, fast nyttigast är ju att skita i att baka överhuvudtaget. dessutom har jag kommit på att om jag lägger ner en te påse i vattnet blir det lite godare, låter knäppt jag vet men de är sant. Dock måste det vara ett fruktte!

god natt allesammans ni får välhöra mer senare om hur bakandet gick och hur många stjännor jag sett inatt, och om jag blivit väldigt full eller inte, ska ju trots allt caps, och vem hoppas inte på att man kanske hittar någon snygging sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0