A normalday...or?

Ville inte stiga upp imorse, har dessutom kliat mig så mycket igår att jag blöder på vissa platser (emelie om du minns vad jag berättade för ett tag sen vet du var)inte så kul eftersom att de nu gör ont där ist. måste klippa av mina naglar så jag inte får sådana sår igen. (varför ser alla killar på denna högskola ut som pojkar eller gubbar?)dock gillar jag ju att ha långa naglar men men får väl välja :S. för att göra dagen bättre eftersom jag pluggar så mycket och där med inte hinner vara ute tänkte jga att jag skulle cykla in till skolan idag, de är ju bara 5.5 km. Det hela börjar med at jag cyklar åt ett håll tänker, humm detta är inte rätt, cyklar ner för en lång nerförsbacke. sen så blir de värsta uppförsbacken ist och när jag kommitupp är jag säker, detta är fel håll!!! möter några äldre damer och frågar dem, de ger mig vägbeskrivning så jag hamnar rätt igen sen gick det bättre, var dock genomsvettig när jag kom fram, inte så mycket av anstränging som av att jag hade fel kläder på mig ;( sånt man inte märker när man åker buss) sen kom jag till skolan och som vanligt var alla grupprum upptagna. dessutom var alla bord upptagna med, skolan borde byggas ut. hade ingenstans att sitta så det började ju bra, ville nämligen inte sitta jämte de enda jag kände, de var en vissperson som jag kände för att inte se överhuvudtaget. men iaf, tillslut (45 min senare) hittar angi och jag en soffa i lobbyn. eller som de så fint heter B 201. I want a MAN! haha näe börjar trivas nu. Sitter nu btw och skriver sammanfattningar på alla kapitel känns som ett evighetsgöre.

GOSSIP GIRL avsnittet igår bjöd på en del trevliga vändningar, som att chuck helt plötsligt inte ville jaga blair mer utan ville att hon skulle jaga honom, och att de kom fram att nate sov på en madrass med en sovsäck. även serena bjöd på en del härligheter.om ändå mitt liv varit lika intressant. 

tjoing

Kommentarer
Postat av: snoddass

haha! klipp dom. annars kommer det få allvarliga konsekvenser! = "en månad sen" kommer utvecklas till "flera månader sen" ;)

2008-10-22 @ 16:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0