....till the end.....

  1. Nyss så var jag och Elin hos Petter och kollade på en film, som jag inte minns namnet på, iaf så handlade den om att NY attackerades av något konstigt monster som kom inifrån jorden. Det hela filmades med en handkamera, så allt man såg var från denna vinklen. I slutet dör........................Ja jag kan ju inte skriva det här, iaf slutat var inte oväntat men man fick inte några svar så man var mer förvirrad då än när det hela började.
  2. Såg dessutom Northanger abbey igår och imorse, en jane austin film och jag tycker verkligen om den typen av filmer. kanske borde börja läsa den typen av böcker med, men har ju ingen tid för sådan. Iaf Northanger abby handlar om en flicka Cathrine som får följa med ett rikt par till en annan stad där träffa hon en pjke/man och de blir kära, men pengar och makt står i vägen för deras lycka. (om de ändå bara varit det som stod i vägen)
  3. Såg än en gång på Ps. I love you, kan inte låta blir att bara älska just den filmen, för er som inte sett den så är den verkligen att rekomendera. Och för alla som bestämmer sig för att se den kan jag även rekomendera If Only, som också är skitbra. båda dessa är kärleksfilmen men inte gulligulliga. 
                                                                                                                                        
                                                                                           



Det var nog en bra sammanfattning på vad jag har gjort i helgen, hehe dessutom råkade jag visst avinstallera ljudenheten på datorn, men lyckades efter lite googlande hitta så jag kunde rätta till det igen, jag är kanske inte rätt person till att avinstallera saker på den här datorn men dessvärre så behöver jag ju platsen, damn it!

Kommentarer
Postat av: Fridis

Den första filmen heter väl Cloverfield? Kass film enligt mig

2008-11-03 @ 09:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0