singing in the rain?

nope singing in the snow får man nog allt sjunga numera, hehe igår gjorde jag ingenting nyttigt alls, jag kollade på tv hela dagen var helt slut och kände näe jag behöver en slappedag, en sådan dag som jag normalt bara har hemma hos mina kusiner. Det var väldigt skönt att bara ligga på soffan (japp angelica har en sådan) och kolla på tv (en sådan har hon med) jag såg väl en hel del program igår, hehe eller emelie vad säger du, dock såg jag väldigt få hela program för varje gång det kom reklam så bytte jag kanal vilket ofta ledde till att jag fastnade på svt kanalerna. hehe där kommer ju aldrig någon reklam. Om en stund kommer angelica hem hit och det ser ut som satan för jag har inte kunnat bestämma mig för hur jag ska placera sakerna. kom även att tänka på att jag än en gång i mitt liv har flyttat, undra hur många gånger till det blir. en 5-10  troligen iaf. hehe

  1. första platsen jag bodde på var i stighult, ligger utanför hornsborg/hamneda/ljungby.
  2. sedan flyttade vi till florettvägen 14 i ljungby
  3. några år senare flyttade min pappa till vinkelgatan i ljungby och vi fick flytta med varanan helg.
  4. sedan flyttade jag till växjö i ett år
  5. där efter flyttade min mamma och vi till bergagatan i ljungby
  6. efter ett halvår flyttade vi tillbaka till florettvägen
  7. när jag slutat gymnasiet flyttade jag till kärrhöksgatan i jönköping
  8. för att nu ha flyttat till birkagatan i jönköping,
man kan fråga sig om jag efter dessa 8 flyttar har rätt att tycka att det är tråkigt och jobbigt att flytta,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0