pepparkaksdeg och tequila

det har nu gått en vecka sedan jag flyttade, fortfarande en tre lådor kvar att unpack, dock har det varit en buzzy week. har varit på friskis ett antal gånger, sprungit. försöker verkligen få lite kondition. Sen har det pluggats som en galning, varit på developers meeting och försökt att lägga förra veckans konstiga händelse bakom mig. Det enda jag fick som var var" ja ber om förlåtelse, de var idiotiskt gjort av mig" tro fan att det var!!! Och nej jag tänker inte förlåta dej, du kan ta dig förlåtelse och köra up i röven på dig själv. Det enda jag vill är att du lämnar mig ifred, håller dig borta från mig och att jag slipper se eller prata med dig någonsin igen!

lite trist denna veckan har med hänt, eller lite kanske är fel ord. tycker så synd om dig emelie och alla andra som kände henne, verkligen inte det man vill ska hända ens kompisar. hoppas att du klarar dig iaf, saker går inte att göra ogjorda även om man vill det.

I fredags(igår) kom ida hit och hälsade på också, jättekul. Vi hämta henne och sen sprang jag som en dåre och försökte hinna med så mkt som möjligt på så kort tid som möjligt. Sen drog vi hem till emelie och började fixa oss, ja rotade även igenom halva garderoben och provade massor, synd att emelie är lite smalare än mig så hennes byxor kan ja precis om inte alls knäppa. iaf lånade jag ett linne, Sen drog ida och jag hem till mig (ida klagade på att det var sååå långt med bussen och vi skulle egentligen fixa käkmen när vi steg av bussen kände vi doften av pizza och pizza blev det. efter lång väntan på alla andra som var där, bor ju vid elmia och de är visst dreamhack denna helgen sjukt med folk överallt. Efter det lyckade jag få min garderob att gå i baklås, fixade detta nu i middags med hjälp av en visp, hehe.

Sen bar det visst av till bongo, big bongo för att vara exakt det var mkt folk och jag hade trevligt ångrar lite att jag inte tog någons nummer, vet iaf i vilket hus du bor hehe jag blir en stalker.

iaf mår jag inte så bra idag efter att ha drukit tequila igår, sen kaffe och massor med vatten. Pepparkaksdegen är dessutom snart slut, kanske lika bra det.

hehe sist men inte minst älskling somna inte när vi pratar i telefon det blir så tråkigt då ju!

Kommentarer
Postat av: Fridis

Lilla du, den där fikan får nog bli av snart , för de känns som om jag missat massa, fattar liksom NADA!!! <3

2008-11-29 @ 18:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0