i'm in love!

igår så vart det dags igen, att falla för något. Känns väldigt skönt men ändå jobbigt för jag vet att det kommer ta upp mycket av min tid, men va fan jag har gott om tid. det är ju inte precis så att jag pluggar ihjäl mig med det lilla plugg jag har. Är glad också för jag troligen har hittat någon som vill sälja sin bok till mig. Hade det problemet att boken inte går att köpa i rätt version och man måste ha boken för att kunna klara tentan sägs det. Det kan jag tänka mig med tanke på hur våran lärare är, han kan inte snacka engelska för fem öre. Dessutom är han inte pedagogisk, slutsats han borde inte lära ut. tillbaka till min förälskelse så föll jag pladask efter ca två timmar och längtar jätte mkt just nu, det tråkiga är bara att så småningsom kommer det att ta slut och den dagen känns jobbig. Men man vinner inte om man inte satsar så att säga. hehe vem är denna underbara sak då? hehe det är en tv serie, den är gammal men jag har precis börjat kolla så jag har några avsnitt att kolla på, hehe men jag är helt förälskad. Till alla som trodde jag äntligen funnit en kille kan jag bara säga. jag vågar inte det jag vågar inte hitta någon för jag är rädd att missta någon annan om ja gör det. någon som betyder så sjuk mkt för mig. mer än många av er troligen kan förstå.....

Kommentarer
Postat av: Angelica

åh skönt att du har hittat boken! vem får du köpa den av?

2008-11-18 @ 12:25:32
URL: http://iccas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0