Drööömhack?

Trötta, finniga, svettiga äckliga och för unga killar har invaderat min värld, eller iaf vad den bestod av igår. Efter att ha legat och wainat hela dagen i sängen över att det tar för lång tid att tanka, på grannens internet. Begav sig Zophie till willys för att inhandla julmust, detta hände inte då de inte hade någon kall! Istället blev det en sprite och en herrljunga cider. Tur och väl var det bara 4 personer framför mig i kön för jag var verkligen inte på humör. Nästa hållplats på vägen var pizzerian runt hörnet. Där var det totalt fullt med finniga äckliga små pojkar som inte hade ett liv, utan har suttit i flera dagar och spelat data, på elmia. Även kallat Dreamhack, som betyder pest och kolera för alla som bor i närheten och vill handla/äta utan massa svettiga ofräscha folk.

Idag ska iaf jag ta mig lite längre än willys hade jag tänkt, A6 Center för att vara korrekt. Julhandla lite och förhoppningsvis hitta någon bra film/serie som jag kan kolla på. Funderar på att köpa Sex and the City boxen, vill väldigt gärna se den serien och tanka är ju inte det roligaste när internet är sååååå slöttttt. Ska se om elin är hemma senare så vi kan move the microwave, och sen om ida är kvar då så slinker jag förbi en stund till emelie och ida. hehe de blir om ett tag efter julhandlandet. A6 here I come.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0