Äntligen

Nu är det bestämt, vid fyra imorgon ska emelie hämta mig för att åkt till henne och fixa oss lite, sen ska vi ta pia och hämta becca för att sedan bege oss mot helsingborg, Vi ska attend någon fin middag på någotställe med någon kompis till becca. Sedan är det tänkt att vi ska åka in till helsingborg och festa hela natten lång. De kommer nog bli en lyckad nyår trots allt, så länge min mage bara är på min sida och jag för helsike inte blev förkyld nu. Dessutom har jag ju siktit in mig på något att göra på tolvslaget, ett nyårslöfte skulle inte heller vara helt fel dock brukar jag ändå aldrig lyckas hålla dem,

fjolårets var: jag ska inte ha sex med någon jag inte är tillsammans med. hehe åt helvete med det.

hoppas lite på att träffa en rackare från spanien imon, skulle ju vara nice...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0