Kampen mellan Zophie och frukosten

God morgon gott folk, idag drar det igång och jag börjar dagen som så många andra dagar. Kampen med frukosten, inte ens en youghurt med körsbärssmak kan få igång mitt suckt efter frukost men jag ska äta den iaf. Sen ska jag ta en kaffe när jag kommer till skolan. Börjar om 40 minuter och känner att jag troligen har gott om tid att trycka ner denna förbannade youghurt. Sen kom ja på att jag måste köpa en termosmugg så jag kan ta med kaffe istället för att köpa hela tiden. Vädret idag är inte att skrypa med der regnar lite lätt och är grått. Väldigt trevlig start på denna dag. Nu ska jag fortsätta med frukost och sen dra till min första lektion här, applied microeconomics.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Oj jäklarns här såg man hur blond du är, men det passar bra tycker jag =)

2010-09-27 @ 10:03:56
URL: http://iccas.webblogg.se/
Postat av: Niclas

Får ta med lite fiberikad havregrynsgröt till dig när jag kommer :)

2010-09-27 @ 11:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0