Funderingar om saker

Kom en bit igår i mitt städande och sorterande av saker, om ni nu undrar så går jag verkligen in för det och ingen pryl ska finnas kvar som jag inte vill ha/behöver. Därmed åkte en massa nagellack bort igår som jag sparat hur länge som helst. Bestämde mig för att köpa nya någon gång istället. Är dock inte ännu säker på om jag ska ta bort två till av dem, ljusblå och lila, det blå passar så bra ihop med min balklänning (om jag nu någonsin kommer i den igen). Funderar även på packning, vad behöver man ha med sig?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hihi sötunge du åker ju snart!! Ska tagga mig på några fler, det ska finnas massor nu.. BTW släng inget som möjligtvis kan ha storlekAngelica ;) HÖHÖ PUSS

2010-09-02 @ 10:14:04
URL: http://iccas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0