29.10.10

För att ha compulsary lections vid northumbria så hade vi en väldigt dålig uppslutning av folk i klassen i morse. Ja faktiskt så var vi endast 5 personer när vi började och 6 när vi slutade. Läraren började undra om det var hon som gjorde att folk inte kom (de var andra lekionen med henne). Vi garanterade henne att det troligen berodde mer på att det var fredag och folk har åkt hem över helgen eftersom det är halloween och dessutom typ mitt i terminen. Ja tänka sig att hälften typ har gått nu, så himla snabbt tiden går. Det känns som att det är måndag och sen är det fredag, alla dagar där emellan försvinner för allt plugg. Eller mer plugg jag borde göra men är sämst på att faktiskt ta tag i, jag är itne så diciplinerad som jag önskar att jag vore. Men idag pluggar jag så idag får jag en stjärna i kanten som man fick på lågstadiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0