Vilken dag?

Vet inte riktigt vilken dag där är idag för det skulle lika gärna kunna vara måndag, fredag eller onsdag. Eftersom att man som student pluggar när det behövs och finns tid (+ motivation nog) så är veckodagar meningslösa. Här snackar vi istället om datum då saker ska vara klara eller det är prov. Så vilken dag det är idag, typ tänker efter ordentligt och kommer fram till att det är söndag så sitter jag här och pluggar. Niclas åkte in till skolan vid halv åtta, och jag hade planer på att komma upp vid 8 för att sätta igång med mitt. Var väldigt trött och hade ont i ryggen efter att ha sovit konstigt så tänkte att tio-tjugo minuter på spikmattan skulle göra susen! Vad jag inte hade tagit med i mina beräkningar var hur trött jag var, så en timme senare vaknar jag och har ont som satan i ryggen efter spikmattan, nästan lite dåsig och väldigt illamående. Så tänk på det att man inte alltid ska lägga sig på en spikmatta. Hursomhaver sitter jag med slidesen nu och skriver anteckningar så att jag senare kan gå på och kolla på gamla tentor, ja ni vet hur det fungerar vid detta lagret kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0