Valborg

En lyckad kväll blev det igår med underbar mat som angelica lagade till oss. Förrätten var tapas för att sedan följas av potatisgratäng och fläskfilé, till efterrätt blev det chokladmousse med hallon och grädde. Tror jag kan tala för alla som var där när jag säger att det var supergott. Efter maten bar det iväg till samuel och ida för att festa vidare. Efter många timmar bar det hem åt och jag fick besöka min bästa vän (sängen). Idag har jag tagit det lungt och promenerat en stund, fixar käk till niclas. Tänkte vi skulle försöka vara lite mer nyttiga (gick ju bra för niclas som började med pizza) så ikväll blir det sallad, bakadpotatis och gräddfilsröra. Nu ska jag känna om potatisen är klar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0