Okej..

Det här med att vara nyttig höll ju bara en dag, igår gick jag och köpte mig en kladdkaka för jag var så sugen på det. blir alltid sugen på sötsaker när jag har huvudvärk. Man borde kanske inte öka på sockerhalten när man har huvudvärk eftersom det har en tendens att hjälpa i 3 sekunder sen gör det egentligen bara det värre. Men inte lär jag mig det inte, krävs nog ett par kladdkakor till innan dess.

Idag har jag faktiskt varit rätt effektiv måste jag erkänna, har skrivit ner anteckningar på snart alla lektioners slides. inte så roligt men kanske hjälper det mig något till tentan. Ska nog skriva om de hela sen på riktigt papper och inte bara ha på datorn men vi får väl se hur det blir med den saken. Funderar på att ta en promenad till i det fina vädret, tog en promenad/löprunda på 20 minuter imorse...hehe inte så lång men jag kände att jag inte riktigt hade tid att ägna hela förmiddagen åt solen när jag faktiskt behövde plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0