Iphone sad mac

Jag som när klanting med det mesta brukar dock vara väldigt duktig när det kommer till min mobil. Inte som lillan som avverkar mobil efter mobil och alla undrar hur hon lyckas? Iaf så gjorde jag en dum sak häromdage, trodde jag var sen till bussen och ville verkligen inte vänta en halvtimme till nästa och dessutom behöva betala för resan så ajg tog ett par snabba steg och glömde totalt bort att jag lagt min älskling i jackfickan utan att stänga den. Resultatet blev att jag tappaden den i asfalten och den gick lite sönder i ena hörnet vilket stör mig som aldrig förr! Så nu är jag på jakt efter ett skal att ha på den, dock hittar jag inget jag tycker riktigt om men får ta tag i det på tisdag när vi fått lite money :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0