D-day of marketing

Tenta idag igen då, börjar bli mer rutin och ångesten blir inte riktigt lika stor som första gångerna. Någon snäll och vänlig själv bestämde att vi skulle ha tentan vid 14 idag så nu är det snart dags att sätta igång med sista plugget. Vi får se hur det går men hoppas på att det går bra.

Fick för mig igår att jag skulle baka kakor, hittade ett recept på internet som jag sedan följde på måfå. Recept och jag funkar inte riktigt ihop, måste vara lite innovativ och göra saker som jag vill. De blev enligt niclas goda :D alla som vill får komma förbi och smaka.

Kommentarer
Postat av: Angelica

wiiie :D kakor!

2010-05-08 @ 12:07:07
URL: http://iccas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0