Absoult onödigt

Kom inte på någon bra rubrik och heller inget nyttigt att skriva egentligen. Har mest spenderat denna vecka i skolan med olika grupparbeten, lab och lektionen. Mer av det blir det resten av vecka skulle jag kunna sätta en femma på. Idag ska vi skriva klart pharmasim rapporten och sedan ska jag och angelica försöka ta oss lite närmre slutmålet på våra labbar som vi inte är klara med. Vi har oral exam på den ena nästa vecka :S! Utöver det så fastnade jag framför tvn igår igen och kom inte i säng förrens alldeles för sent. Kollade på dokumentären "hästpojken" vilken var väldigt bra faktiskt men jag hoppas innerligt att jag aldrig får ett autistiskt barn. Tittade lite på desperate housewifes och kom fram till att det nog inte var riktigt min grej, för många karaktärer att hålla reda på. Såg cougar town med vilket ligger snäppet över desperate housewifes på listan över serier jag inte underhålls av.

Ett långt inlägg om absolut ingenting. Men sprang 5 km utan att stanna/sakta ner idag (måste vara typ 3 ggr i mitt liv)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0