Tisdag eller?

Jo men visst är det tisdag idag, och dags för tandis! Ska dit vid tvåtiden och spänna bågarna lite så att vi kan bli klara någon gång. Men tills dess är det plugg till 110 procent, nu när Angi är här för att hålla mig sällskap och pusha mig några frågor i taget. Blev en tidig morgon promenad idag med, så skönt! verkligen gillar att gå på morgonen innan allt kommer igång och se när solen sakta stiger högre upp. Väl hemma fixade jag scones till mannen min och efter det var det finally dags att ta tag i det där diskberget som båda två ignorerat sedan i lördags i tron om att den andra ska ta det. Eftersom jag inte stod ut längre blev det som vanligt jag som fick ge mig på det!

Jag längtar efter sommar och sol och vill gärna hoppa över de närmaste två månaderna eller tre kanske!

Kommentarer
Postat av: Niclas

vadå som vanligt?

2010-03-16 @ 17:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0