Tenta tider

Veckan började väldigt bra med mycket sol och allt kändes som att nu kommer det att bli vår snart! Igår när jag vaknade såg jag att det hade snöat igen, humöret sjönk till en nivå så låg att jag begav mig raka vägen tillbaka till sängen och sov två timmar till. Idag kom jag upp eftersom jag glömt att avboka mitt spinpass och därmed inte hade mycket till val än att ta bussen in och sitta och cykla i 45 minuter. Vädret idag känns riktigt kasst, solen skiner inte, det är fuktigt i luften, till och med inom hus fryser jag trots tjocktröjan oh raggisarna. Näe idag är en riktig jag vill ligga nerbäddad i soffan med varm choklad, filt och en spännande film dag. Dock hinner jag ju inte med detta då jag måste plugga inför min tenta som jag har på lördag. Hoppas på att den kommer gå bra!
Nu dags för att återgå till plugget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0