Solen skiner :D

Nu så är det så att för typ femte dagen i streck så skiner solen, jag är LYCKLIG! Finns få saker som får mig att skina upp så som solen. Det är så skönt att kunna gå ut och känna värmen men samtidigt lite jobbigt då man får dåligt samvete då man måste stanna inne och plugga. Det är dags för att börja tentaplugga nu. Har tenta den 20de och den 26, så massor av plugg, träning och tillsist en tentafest hoppas jag på. Självklart hoppas jag på att klara av kurserna med.

Detta är kvar i kurserna
  • Skriv ett arbete (max 5 Sidor) relaterat till supply chain/bullwhip effect.
  • Två Labbar i Database för att få klart våran webshop, kommer alldrig gå.
  • Presentation om Host Company på måndag, vi har inte fått klartecken på vårt problem än?
  • Tenta 20 och 26
Men nej idag ska jag läsa ut böckerna (i supply chain) och sedan skriva anteckingar på alla slides som finns på jibsnet. Hoppas bli klar innan jag ska iväg på skivstångspin pass. Men vi får väl se hur det går med det hela.

HA en bra dag people :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0