Jag tror...

Att det kommer att gå riktigt dåligt imorgon på tentan. Men egentligen skulle jag inte klaga för jag får skylla mig själva att jag inte satte igång och plugga ordentligt förrens det var för sent. Att börja på riktigt dagen innan kanske inte är någon hjödare, men jag har hela tiden tänkt att det är mycket tid kvar men vips så var det torsdag kväll. Men det positiva är att om jag skulle faila så har jag en superduper sammanfattning på vad kursen handlar om så då är det bara att plugga på den lite bättre och förbättra min SQL satser som för stunden suger. Men nu tror jag att det är dags för sängen så att jag kan komma upp tidigt imorgon och gå igenom anteckningarna igen. Hoppas på att sova skönt och kanske slippa trycka ihop mina tänder så jag vaknar med huvudvärk igen.
Imon ska jag;
  • 6.00 Plugga
  • 8.00 Skriva tenta
  • 10.30 Köpa sprit
  • 10.45 Fika/lunch
  • 12.00 (eller så) Arbeta med vår webshop
  • 14.30 sova
  • 17.00 förfesta & afterwork
Visst låter det som en rätt bra dag ändå?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0