God morgon!

Idag skiner solen vilket är ett plus, att det snart är helg är ett ännu större plus men att jag har tenta i morgon är ett minus. Att behöva sitta inne och plugga (vilket går rätt kasst) när solen skiner är bland det värsta som finns måste jag nog säga. Men snart så är jag ledig, i en hel vecka tänker jag skippa skolan, åka hem till Ljungby och för det mesta njuta av att slippa grupparbeten, läxor och andra saker som bara måste göras  hela tiden. Hoppas på att de under den veckan kan snabba på lite med balkongerna, vet jag börjar bli tjatig men jag vill verkligen ha min balkong! men men nu är det nog dags att ta tag i plugget (om ett par timmar eller så).
Njut av solen om ni kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0