Det hele gick åt helvete!

Japp det gjorde det faktiskt, sov dåligt inatt så totalt vägrade att stiga upp och spinna imorse. När jag ska gå till skolan för att hinna i tid till 9 (och kunna åka till lasarettparken) går jag ut men då kommer det ingen buss! Väntar ute i snö, blåst och kyla i tio minuter då nästa 1a kommer, men då kommer 18 samtidigt och den brukar gå snabbare och vara mindre packad. Hoppar på 18 och tänker uach men nu är jag i alla fall på väg. När vi ska lämna nästa hållplats kan bussen inte det för den får inget fäste och efter en bra stund slutar det med att vi får gå tillbaka till den andra hållplatsen och hoppa på buss 1. Så jag som hade haft gott om tid i början slutade ändå med att vara 20 minuter för sen.

Seminariet sög kuk som de förra och gjorde inte mig det minsta klokare. Däremot kom jag iväg till gymmet efter skolan och där var ju motivitationen på topp, eller inte! Lite styrka lyckades jag hur som helst få till och nu tvättas det för fullt och pluggas i ASP.NET. Kom fram till att det kanske var en mening med att läsa den boken i alla falll, så nu börjar jag och planerar vara klar imorgon kväll. Tror ni jag kan klara av att läsa 12 kapitel tråkig text så snabbt?

Det verkar var stopp eller något på E4an för det står en lastbil stilla där, inte konstigt i detta väder men jag hoppas det blir vår snart! Det är ju bara en månad kvar till påsk med, leta godis ägg :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0