Darksiders

Har idag för första gången i mitt liv testa att spela darksiders. gick bättre än jag trodde men fick en hel del hjälp från min när det kommer till tv-spel bättre hälft. För er som inte vet är det ett tv-spel där man typ ska döda massa saker och ja, jag vet inte riktigt vad. Får väl se om jag fortsätter spela det ett tag till eller om en gång får räcka.
Annars idag har jag inte gjort mycket, klippt mitt gräs som växer som sjutton och vattnat min påsklilja som höll på att dö ut. Har diskat och kollat på shrek 1 och 2. Nu tänkte jag krypa ner i sängen och sova. Imon ska jag städa, packa och vara en sväng i skolan för att arbete med vårt projekt (som skulle varit inne i fredags).
Måste även citera en sak från tjuvlyssnat som jag tyckte var rolig.

Tjej 1: Man säger ju negro på spanska, det betyder ju svart. Typ un caballo negro; en svart häst.
Tjej 2: Ja, egentligen så är ju neger inget konstigt. Det betyder ju bara svart liksom.
Tjej 3: Men om neger betyder svart, betyder människa vit då?
Sov gott alla saker där ute :D

Kommentarer
Postat av: kitty ♥

hahahahaha , den var riktigt kul! :D :D

2010-03-27 @ 22:22:38
URL: http://kittyland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0