05.50

Imorse ringde min klocka 05.50 för att jag skulle gå ut och gå en promenad. Högst motvilligt tvingade jag mig att lämna min varma och goa älskling för en tur längs med Vättern. Blev en runda på ca 5.5 km i dålig terräng då det var is för det mesta. Sedan var det dags för skolan och dagens första lektion, databas. Spelade spel på Facebook större delen av den tiden och lyssnade halvt. lunch/skriva färdigt supply chain arbetet som skulle lämnas in var det sedan på schemat. Visade sig att jag var inte bland de som var sent ute, som typ martin som började på morgonen tror jag eller gergo som började vid lunch. Därefter var det dags för nästa lektion som var en presentations lektion där alla skulle presentera ett problem de funnit hos sitt host company. Alla snabbade sig och istället för den beräknade tiden på 3 timmar var vi klara efter ca 1, Skönt! Bestämde med Angi att jag skulle skippa spin passet idag och gå på cirkelgym istället med henne. För att göra det hela lite bättre promenerade vi till friskis!
Nu är jag trött och vill sova men ack inte, jag ska visst plugga en del med innan jag får tid till det. Just nu steker jag köttfärs för att fixa lite matlådor till imon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0