What to do?

Har inte riktigt kommit fram till vad jag ska göra i helgen egentligen än, kanske folk inte brukar veta innan de är helg men jag har verkligen beslutsångest! finns fyra alternativ än så länge skulle jag väl kunna säga eller fem.

  1. Stanna hemma, passa katten och ta det allmänt lungt
  2. Åka till Halmstad med pappa, syskonen och Anna och sola och slappa
  3. Åka till Göteborg och hälsa på Peter och gå på Liseberg
  4. Åka till Jönköping och gå på Andreas födelsedagskalas/fotbolls tittar dag och träffa Niclas
  5. Åka till Stockholm och träffa Niclas :D

För många möjligheter denna helgen och alldeles för få nästa då jag jobbar både lördag och söndag. Men så är väl livet eller? En uppdatering om vad det blir kommer väl så småningom skulle jag tro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0