Nalle fläskläpp

Igår var jag först och gjorde ingenting hemma, vägrade att stiga ur sängen. Blev dock illa tvungen till det sen för jag skulle till tandis. Åkte hem efter att de spänt den som satan, och la mig på soffan ett par timmar innan jag begav mig till George och fikade med Marlein! Det var så kul att träffa henne igen, har inte setts sen i januari. pratade på bra och tiden försvann iväg, sen åkte jag hem och bytte dojjorna och begav mig till min vän Magnus som tvunget skulle gå och handla, när det regnade! Men efter en tur och åter hemma hos honom ganska blöta kollade vi på en miljon avsnitt the big bang theory och jag levererade en fläskläpp på honom helt gratis :D! Lite stolt över den eftersom det brukar vara jag som får mest stryk när vi träffas.

Nu ska jag iväg till systemet och ica hade jag tänkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0