Midsommar

Liten kort uppdatering om min midsommar, som började med att jag jobbade 7.30-16. Detta gjorde att det kändes lite som vilken dag som helst på sommaren. När jag väl slutat skyndade jag mig hem för att duscha och byta kläder och begav sedan mig till Susanna. Väl där spelade de kubb och jag tänkte att jag skulle hoppa in i de "vinnande" laget dock blev det inte så utan vi förlorade. Sedan blev det lite mer lekar och massor av prat, sång och snaps. Vi åt god mat som någon annan fixade och sedan begav vi oss ut till Lagan där knotten åt upp oss, eller mig iaf. Kom hem vid strax innan två och begav mig till sängen.

Stort tack till min Mamma som ställde upp med att leka taxi :D!

(liten kort men rolig sak som hände då vi åkte hem och hade en ledig plats i bilen, vi åkte längs vägen mellan Ljungby och Lagan och då går det en person i väggrenen. Eftersom min mamma inte tycker om att låta folk göra det eftersom de är farligt så plockar vi upp honom. När vi närmar oss ljungby frågar vi vart han bor så vi kan släppa honom där)

Mamma: vart bor du?
Killen: På flygaren
Mamma: Jaså? det gör jag med.
Killen: jaha, men vilket nummer då?
Mamma: jag bor på 26.
Killen: Nu blev ju detta väldigt pinsamt, jag bor på 27.

Kommentarer
Postat av: Angelica

hihi din mamma är så söt! =)

2010-06-27 @ 10:59:57
URL: http://iccas.webblogg.se/
Postat av: nathalie

HAHA VA FASEN VA DET FÖR KILLE??

2010-06-27 @ 20:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0