A week of nothing

Lite kass med att skriva här har man ju blivit. Kan bero på att det inte händer så mycket roligt i lilla Ljungby där jag numera är strandsatt över sommaren, bortsätt från små turer till Jönköping och andra platser. Min vecka har mest bestått av jobb, jobb, jobb och sova lite där emellan. Inte så värst roligt skulle man kunna säga. I söndags vart jag magdålig av något slag och spydde satan. Sen i måndags jobbade jag först med att stå med händerna i vatten och kolla efter bubblor, sedan var jag på studiebesök på ett företag här i Ljungby som heter Henjo. Tisdag var det dags för ännu mer bubbeltittande i 8 timmar för att sedan åka hem till mor min och gå en promenix med Nathalie. Onsdag gjorde jag det samma på jobbet och sedan åkte vi till Växjö för att kolla på Malin inför hennes bal, och jag hängde lite med Peter Pan. Snodde lite pizza av honom innan jag raskt försvann därifrån och hälsade på gamla lärare. torsdag-fredag ännu mer jobb fast nu stod jag och kollade på en bit som åkte fram och tillbaka och slipades, skulle slipa bort ca 10 (det som är mindre än millimeter). Hade girlsen över på grillning igår innan vi gick till Köket och Harrys för att än en gång inse att Ljungby suger som uteplats. Idag har jag varit på 80 års kalas :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0