Utflykt

Idag hade vi bestämt oss för att göra en liten utflykt. Vi begav oss vid halv nio-nio till strömsnäs för att kolla på när de gjorde gräddbollar, vilket slutat med att jag krängt ca 6-7 stycken idag. Inte så bra, så nu mår jag rätt illa faktiskt. Sen åkte vi till min morfar för att hälsa på lite, stannade någon timme och spelade yatzy, jag vann ju självklart :D. Sen blev det en kort sväng till några vänner till familjen i åmot, där vi fick juice och saft. Efter det var det inte tid kvar till att besöka det kafe som mamma ville utan vi åkte hem då jag skulle vaccinera mig vid 15.15. Inte så roligt då jag blev illamående och dåsig av det och fick ligga ner ca 10 minuter. Ikväll sen har vi varit hos tomas och ätit glass med jordgubbar (inte mycket bättre efter de där gräddbullarna). Förutom det är  jag sur på att mitt förbaskade visa kort inte fungerar alla gånger, får "medges ej" fast att det finns pengar på kortet så ska beställa ett nytt i morgon tänkte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0