Tidig morgon

Jag älskar tidiga morgnar varför vet jag inte riktigt och visst kan jag väl erkänna att det är kämpigt att komma upp ur sängen till en början men sen blir det bra. Man får så himla mycket gjort under en dag när man stiger upp tidigt. Nu är det snart dags att bege sig till jobbet för en kort dag (6 timmar). Dvs jag slutar 13.30 och kan göra massor resten av dagen men satsar på att jag ska läsa klart min bok :D, skriva lite emails, och försöka komma ut i löpskorna om än bara det blir en promenad och till slut ska jag väl kanske träffa lite trevliga flickor ikväll.

Men Tills dess får ni ha de underbart!

(Angelica, jag tror att det gick bra för Andreas tanden satt iaf kvar och så, så ingen större fara)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0