Sugar & Spice

Efter handlingen så gick jag ut på en lång promenad med Nathalie. Vi strosade omkring i Ljungby utan något mål och bara pratade om lite allt möjligt. Efter ett tag hade det gått ca 2 timmar och Nathalie var hungrig som sjutton och lyckades övertala mig (väldigt enkelt) att vi skulle äta thai mat. Så vi begav oss ner till suri thai (kim thai) och beställde mat. Väl hemma hos Nathalie dukade vi upp och gjorde oss redo för filmen sugar and spice, som var totalt värdelös! Efter en stund hör man Nathalie "uuachh" och de visar sig att i hennes mat ligger en död fluga! där försvann våran matlust och vi gick över till godis skålen. När filmen var slut kollade zappade vi lite och Stefan kom förbi. Vid 22 började Sex education, ett brittiskt progam om sex som denna gång så lämpligt handlade om könssjukdommar. Hur underbart mysigt som helst att kolla på!
Nu sitter jag här hemma och väntar på att töntas ska ringa mig när han kommit hem även fast jag somnar när som helst men tur och väl är jag ledig imorgon!

Kommentarer
Postat av: Frida

KOllade också på sex education tillsammans med min sommarflört, de va ju sådär lagom avtändande. hahahahahah:)

2010-07-21 @ 18:52:52
Postat av: Anna

Haha usch med flugor och könssjukdomar! Är det verkligen ett bra raggningsknep Frida att titta på sådant??

2010-07-22 @ 08:17:14
URL: http://anzis-life.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0