study abroad stuff

Fick svar igår från Newcastle att min ansökan har blivit godkänd så nu får jag snart mitt officiella brev hem :D, däremot fattade de inte vilket namn som var mitt tilltals namn. Det stod att man skulle fylla i Name(s) så då skrev jag "Jenny Sofie Katarina" självklart är det fet markerade mitt tilltalsnamn? nej tydligen inte så nu stod det "Dear Jenny". Syrran hade samma problem när hon var i Kanada så hon sa att det ibland bara är bättre att skriva det och sen säga Sofie för att slippa massa tjafs.
Hursomhaver saker att fixa idag
  • Nytt visa kort
  • Ladda upp på Jibsnet + Skriv till accreditors för att få godkända
  • Ansök om bostad (kolla vart du vill bo :D lämligen)
  • packa inför sthlm imon :D
  • Sen var det något jag kom på igår som jag vet var viktigt men har glömt nu igen :S!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0