Ny motivation

Igår fick jag en av mina ovanliga men väldigt jobbiga humörsvängningar som kommer av att jag har lingonvecka. Allt var piss, hela världen och framförallt var jag tjock i mina tankar. Vet inte varför men när humöret blir så här finns inga hjälpmedel så idag så bestämde jag mig för att ta en lite längre tur i kronoskogen så jag iaf om humöret dimper kan säga att jag varit ute redan och gjort dagens motion. Kom även på ett nytt sätt att ta mig an att jag hatar, juste HATAR att springa utomhus. Eftersom kronoskogen har elljusspår så kan man springa/jogga 5 stolpar sen går man 5 och så håller man på så. I slutändan kanske man kan övartala sig själv till att springa alla men vi får ta det sakta och säkert. Nu har jag städat och tänkte att jag skulle lägga mig och njuta av solskenet eftersom jag är ledig idag och sedan jobbar hela helgen!

Kommentarer
Postat av: Niclas

kör hårt baby =)

2010-07-09 @ 15:55:19
URL: http://isbjornen.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0