Jobba jobba jobba

Jobbat hela helgen nu känns det som, 7-16 igår och så 7-13 + 17-22 idag. Däremellan har jag hunnit med lite solande och badande. Men gud så varmt vi har haft, inte för att jag tycker illa om det men för att alla gamla klagar dagarna i enda om det. (Nu är det förl'ängning i finalen :D). Men lite skönt måste jag erkänna att det var nu ikväll när regnet och åskan kom. Vi har haft 34 grader i skuggan idag, (funderar på att stänga av tvn pga åskan) och redan vid 8 imorse var det 25 grader! tänka sig att det är möjligt att det blir så varmt i Sverige, det trodde jag inte. Nu sitter jag och kollar på vad som är kvar av matchen och väntar på att Niclas ska vilja prata med mig (vilket inte händer).

Men Men sov så gott allt folk så ska jag jobba imon med innan jag är ledig lite granna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0