Halmstad :D

I torsdags blev det en liten spontan tripp till halmstad efter att jag jobbat, Grillade och sedan festade vi. Sarah var vänlig nog att dra med mig på förfest och uteställe den kvällen fast att jag inte kände en själ. Först blev det förfest på några klippor för att senare dra mot tylehus. Det var då saker började gå lite dåligt, kom dit och ställde oss i mega kön. Efter några meter så säger de att det är fullt och att de inte kommer släppa in fler. Vi vill stå kvar men vissa vill gå och festa på annat och så efter många om och men så lämnar vi kön. Stiger på bussen och betalar biljett för att sedan gå av igen!!! För att ställa oss i kön(?!!!!) igen. När vi är där ringer vi några vi stod med från början, de har kommit in och vi känner "fan vi borde inte lämnat kön"! Aja väl inne dansade vi tills benen värkte och då fortsatte vi.

I fredags sen så blev det lite sol och bad innan jag med hjärtat i halsgropen körde hem för att jobba kväll, anledningen till hjärtat i halsgropen var att jag körde med lampan till bensinen tänd större delen av vägen (ca från strax innan simlångsdalen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0