Christmas?

Igår var jag en stund hos min mor och då först slog det henne att jag ska åka till Newcastle till hösten och där med inte vara hemma på 3 månader. Det gick upp för henne igår att hon kommer inte att träffa mig på den tiden, så hon blev lite ledsen då. Sen började vi kolla i almanackan och då hamnade vi på att planera julen, ja det måste man ju göra när man har flertalet ställen att vara på. För alla som försöker orka med sina släkt eller att ha två ställen att vara hos säger ja att de vore ju simpelt. Det svåra kommer när man har pojkvän och skilda föräldrar. Kanske ännu mer nu då både ja och Niclas har det så vi har väl möjligen fyra ställen vi ska försöka klämma in under dessa få dagar. Hur ska det gå? Vi måste nog planera lite darling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0