You change your mind

Tjongaling people, om det finns någon som läser min blogg!

Är fortfarande hemma i ljungby hos min mamma, kan berätta att jag saknar jönköping, min lägenhet med mina saker men även vännerna och skolan där man kan plugga mycket bättre än hemma. När jag är här vill jag inte plugga, då vill jag bara slappa och göra massor med andra saker. Men så sitter jag här vid köksbordet och pluggar till min Computers and Networks omtenta som jag har den 11 januari. Niclas åkte till stockholm igår så jag kan nu focusera på mina studier helt utan att bli distraherad av honom. En annan sak jag saknar med jönköping är att min mage mår bättre där uppe, helt enkelt för att när jag är hemma så stoppar jag i mig massor med saker som jag inte borde. Äter chips, energidryck, saker med mjölk i men även allt annat möjligt skit. Magen är totalt ur funktion för stunden och så är mitt försök med att äta mini-piller igen.

Igår var jag ju som sagt med Nathalie, Susanna och Emelie vi såg "låt den rätte komma in" Vilket var en helt värdelös film i mitt tycke. Så det blev mer tjejsnack och tjat om killar.

Näe nu ska jag fortsätta med hardware en stund till för att sedan övergå till software med mera.


Kommentarer
Postat av: Ida

hackekorv? jag kalla då det få kokekorv! haha :D javisst är den hemmagjord. Av mig själv ;) haha!

2010-01-05 @ 12:08:18
URL: http://mogensens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0