Sooon Amsterdam

Tingaling people!

Vet att jag typ har gått och blivit sämst på att uppdatera här. Sedan sist har iaf Niclas och jag flyttat ihop, haft diverse diskussioner om var vad ska få plats och möblerat om ett X antal gånger i sovrummet. Sedan har jag skrivit en tenta som inte gick superbra men jag klarade iaf den. Skrivit ett arbete med några också som har lämnats in så nu är det snart dags för min och Angelicas resa till Amsterdam att börja. Ska åka med bussen till  stationen vid 7 imorgon (inte så kul) för att sedan åka med swebus upp till skavsta där jag möter Angi och vi flyger. Sedan är det två/ tre dagar av bara nöje och roligheter :D. För stunden har jag lämnat min baby och hans bror hemma hos oss och begett mig till en annan för promenad. Måste hem och packa sen om en stund med, vet inte riktigt vad  jag ska ta med mig än aah! Om inte innan så skriver jag nog efter jag har kommit hem på onsdag. Nästa fredag kanske det blir en trip hem till ljungby med eftersom fjantalie tvunget ska fira sin födelsedag den helgen, visserligen kul men blir en himla massa farande land och rike runt.

Have a Nice day!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas du har det bra i Amsterdam! Om du kommer hem får du inte missa mig snälla. Saknar dig. Kram

2010-01-18 @ 22:54:27
URL: http://anzis-life.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0