Plugg

Skolan har börjat igen och jag har inte varit minsta sugen på att plugga så lite efter ligger jag allt med mitt läsande vilket jag skulle behöva ta tag i. Dock finns det andra saker som är så mycket mer intressant, någon som hört talas om den nya seriens som ska börja på någon tv kanal, hursomhelst så heter den "legend of the seeker" och jag har ju redan nördat mig igenom första säsongen på två och en halv dag, även börjat kolla på andra med men har inte fler avsnitt nere nu så kan inte fortsätta kolla. Försöker även att komma på vad jag ska göra för att bli piggare på morgonen men det går dåligt med det, men nej förresten det gäller inte bara morgonen utan hela dagen hela tiden. Jag är så trött att jag skulle kunna sova konstant vilket även gör att jag är på dåligt humör lite då och då och småtjurar på Niclas när han gör något jag inte tycker han ska, som att äta upp all potatisgratäng! Igår var vi på ikea och köpte två dörrar till den ena billyn vi har ivardagsrummet, och önskade att vi haft en bil så vi kunde köpt de två andra bokhyllorna vi ville köpa men insåg att vi inte skulle kunna bära hem. Vi börjar få lite i ordning här men vet inte hur mycket vi vill lägga på en lägenhet som vi inte tänker ha kvar så länge. Men man måste ju trivas i alla fall.

Plugg var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0