Linköping

Hade grymt roligt i fredags då vi först förfestade hemma hos Jossan för att sedan bege oss till ett studentställe som heter Flamman. Där inne dansade vi tills mina fötter helt bokstavligt talat gjorde så ont att jag ville gå hem i snö och blask utan dem. Men innan vi kom hem blev det en efterfest och på vägen dit druttade jag med hjälp av en annan omkul och skrapade min kind i snön. Hemma var vi vid 5 på morgonen och mat var nödvändigt.

Efter ynka tre timmar sömn vaknade vi och efter mycket ojande begav vi oss till McDonalds, vi kom inte dit förrens vid halv två så had som hände med alla timmar vet jag inte. Träffade Emma där och vi gick en sväng på bokrean, hade lust att köpa lite böcker men hittade inte några jag ville ha just då. Sedan begav jag mig på egenhand ut med bussen till min kusin för att kolla in hans lägenhet. Fick kaffe och pepparkaka där och gott sällskap.

På kvällen blev det melodifestivalen och god mat med Jossan, sedan tidig sänggång då båda var helt slut. Att det kan vara så många dåliga bidrag i en melodifestival visste jag inte. Gårdagens satte nog pricken över i:et!

Nu är det bara två månader tills Jossan och jag beger oss till Sthlm för hasse, malin och bounce!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Johan du vet, bodde i rummet precis ovanför Flamman innan!

2010-02-28 @ 21:32:20
URL: http://iccas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0