Linköping imon!

Dagens lista gick väl lite sisådär om man sammanfattar dagen, de jag han med var
  • Skriva klart Supply chain (så jag kan åka till jossan)
  • Skriva CV och personligt brev
  • Läsa kapitel 7 i svarta boken och 8 i gröna eller om det var tvärtom
  • Träna
  • Diska, städa och humm vem vet vad mer som behövs
  • gå ner 3 kg (tror ni det är möjligt?)

Om jag skyndar mig nu så kanske jag hinner diska för då har jag ju bara städningen kvar på den punkten. Var nyss duktig och betalade räkningar, de var ju så lagom kul idag då pengarna kommit in att slänga iväg 4.500 på direkten bara så där. Täningen blev inte av då jag trodde att den var vid 7 men tydligen var vid 6 så det gick ju åt skogen med det. böckerna som skulle läsas bars in till vardagsrummet och förblev där utan att läsas.

Imorgon bär det hursomhelst av till jossan i linköping eftersom jag skrev färdigt mitt arbete, vi ska festa imon kväll ochs sedan blir det lung kväll med melodifestivalen på lördag kväll. Looking forward!!!!!

bara för det får ni en låt till idag, någom mer än jag som tycker de liknar spice girls lite?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0