Faaaaasen med!

Bara för att jag tänkte igår kväll att jag skulle lägga mig tidigt så att jag skulle kunna stiga upp tidigt och vara lite effektiv (så att jag kan åka till jossan på fredag :D), Tror ni inte att det går åt helvete? Först hade jag lite svårt att somna, dels var jag lite för pigg men sedan var jag täppt och snuvig i näsan på samma gång. Hur detta går ihop vet jag inte riktigt. När jag väl somnat och sovit ett par timmar (3) kanske så vaknar jag till av att jag hör ett droppande. Det går inte att tänka bort ljudet och jag börjar därför fundera på vad det kan vara.

  • Nej Niclas har inte gått upp och duschat.
  • Nej vi har inte glömt duschen på igår kväll, eftersom vi inte duschat då.
  • humm va fasen kan det vara?
  • Är det grannarna som är uppe redan.
Hursomhaver bestämmer jag mig för att jag måste få veta vad det är så jag stiger upp och beger mig mot badrummet. Nej det är inte därifrån det kommer. Går till köket men det kommer inte därifrån heller men börjar inse att det kommer ifrån trapphuset. Öppnar dörren och ser att det är blött i hela trappen och avsatsen. Fan tänker jag, nu läcker taket in eller något sådant skit. Niclas som nu också är vaken beger sig ut i trapphuset för att ta reda på vart det kommer ifrån och upptäcker att det kommer från en lägenhet en våning upp där tydligen duschen pajat och det läcker vatten. Snacka om jobbigt läge! Jag kunde inte somna om på ett tag utan tog alvedon och varmt vatten med hounung då det kliar i min hals. Klockan började nu närma sig halv tre och jag återgick till sägen, Niclas gick till xboxen och spelade oblivion. Blev minsann ingen tidig morgon för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0