21!!!!!

Igår så fyllde jag 21 så nu har jag inget att se fram emot mer förrens jag bli 65 och kan gå i pension. Min födelsedag firades inte så mycket igår men fick många gratulationer och tre choklad kakor av Angelica :D. Jag som skulle sluta äta godis (och dessutom mjölksaker) testade i alla fall lite på den ena igår innan jag bad Niclas gömma dem för mig. Nu är det bara till och leta reda på dem :D. I lördags firade vi däremot mig något mer då min mamma och syskon med morbror och kusin kom på besök och vi bjöd på våfflor och kladdkaka. Fick många nyttiga presenter och lite pengar att dryga ut min studentkassa med.

Nej Angelica jag har inte dött!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vilken tur, tyckte det var ytterst seguppdaterat här ett tag ;)

2010-02-23 @ 13:58:50
URL: http://iccas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0