02.12.10

Någon mer än jag som kollar på årets julkalender? Den verkar inge vidare i min tanke, näe faktiskt ganska dålig. Men jag är glad ändå för jag ska åka till köpenhamn och ha en underbar lång helg med min Niclas. Vi ska dricka julmust och äta lussebullar, gå på julmarknad och se Harry Potter vid något tillfälle. Ja vi ska ha det så bra som man bara kan och njuta av att ta det lungt, lunget innan stormnen ni vet. Ska snart börja fixa mig det sista och sedan bege mig till flygplatsen även fast att jag inte ska flyga förrens vid 12.50, men i detta väder är det bättre att vara där tidigt än att komma sen och missa. Håller koll på Newcastle airports hemsida, än så länge är det inget problem med min flight men man vet inte, många verkar inställda men det beror någ på den andra flygplatsen. Hoppas Hoppas Hoppas... Vet heller inte ännu om Pappa och Anna kommit hem, har inte hört något sen igår då det var strandade i Edinburgh vars flygplats var stängd, och är stängd fram till 12 idag iaf.

Men nu tänker jag tvätta facet och plutta på lite smink där och dricka en kopp te, klä på mig är en ide med!

Om ni inte hör något så var det en lyckad flight, annars blir det perdu imorgon kväll och supa sig riktigt under bordet!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Nooooo, sag inte att jag har missat julkalendern??? Jisses jag har inte ens fattat att det ar december an... Hur va Kopenhamn??

2010-12-08 @ 09:07:05
URL: http://iccas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0