01.12.10

Första December, tänka sig vad tiden går fort. Känns som att den bara rinner iväg som sand mellan fingrarna. Idag ska jag gå på en lektion, om inte läraren är sjuk idag med, sen tvätta massor och packa ihop mina sista saker. Ikväll ska jag käka med jennyann, skönt att träffa någon kompis i denna stress som verkligen börjar sätta sina spår. Vi i flaten verkar alla jobba som galningar med att få våra uppgifter färdiga och därmed är alla småtrötta och understimulerade vilket leder till en del barnsliga men roliga saker. Typ att låtsasbråka, göra grimaser och att vara inne hos varandra och klaga på våra uppgifter. Men det ska nog gå såsmåningom ska ni se....ska ju skriva 5 st delar idag :D

Imorgon däremot så beger jag mitt till Köpenhamn för att träffa min plutt och ta en liten minisemester innan de sista rycket av plugg inför julen. Helt plugg fritt blir det nog inte, planerar att ta med mig en bok för att göra något nyttigt undertiden jag väntar på flygplatser hit och dit. Om jag kommer iväg vill säga, England har ju drabbats av snö och idag är Edinburgh och London-gatewick's flygplatser stängda. Newcastle är öppet men har lite förseningar men förhoppningsvis så kommer jag iväg. Pappa och Anna däremot ser det lite dystert ut för, de sitter i Edinburgh och kommer inte hem, så nu ska de försöka boka om till en annan flygplats och kanske annan destination, bara för att komma lite närmre Sverige. Men nu ska jag duscha och sedan sätta fart med pluggandet, lycka till alla där ute idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0