kass dag

Riktigt kass dag idag, vaknade med världens smärtor i ryggen och ner i benen så jag inte kunde känna fötterna. Kändes helt avdomnade och ont som sjutton i resten av kroppen, varför? varför ska jag ha sådana smärtor bara för att jag är kvinna, jag kunde glatt klara mig utan dessa. Uppmuntrande som far min är sa han att han hört att man har kvinnliga veckan ca 400 ggr i livet, trevligt att veta att jag ungefär har klarat av 1/4 av dessa nu! Aja efter tablett och diverse ångest och deppande så begav jag mig för att jobba med humöret långt under ytan och ingen chans att få upp det heller. Tur att vi hade en lugn kväll annars hade jag nog fan inte pallat! Nu ska jag sova och hoppas på en bättre morgon dag (men hur den skulle kunna vara sämre är svårt att se).
Notera vilket krull jag har i pannan, där har håret lite av en egen vilja kan man ju lätt säga!
Imorgon ska jag förhoppningsvis klippa mig lite

Kommentarer
Postat av: Angelica

Noterat vad blond du är kvinna!!! Har du blekt??

2010-08-09 @ 04:22:22
URL: http://iccas.webblogg.se/
Postat av: Anna

jobbigt hade magont hela dagen igår huvudvärk o illamående. mår likadant idag!

2010-08-09 @ 08:15:28
URL: http://anzis-life.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0