Bara 16 dagar kvar

Nu är det bara 16 dagar kvar till jag beger mig till sthlm på en ytterst kort mellan landning innan jag den 17 åker till Newcastle. Är inte nervös ännu men det kanske kommer senare, mest bara funderar jag på hur jag ska få med mig allt jag vill ha med mig. Särskillt eftersom jag insåg till min besvikelse efter att jag bokat flyget att eftersom jag flyger innan 1 october gäller de gamla reglerna för mig, dvs €11/kg extra utöver de 20 fria kilona istället för de nya där man betalar €30 för en extra väska. Ytterst dumt att de inte ändrat reglerna så de redan gällde :(. Men får försöka hålla nere på packningen så mycket som de går. Idag ska jag skicka iväg mina CSN papper har jag tänkt så jag kan få lite pengar och slippa vara pank hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0