Vilket väder

Vi har regn idag, inte så roligt och motiverande. I Ljungby har de snö, ännu värre. Jag hatar när det är sådant här väder för att man känner sig så frusen och trött och vill bara krypa upp i soffa med en filt och titta på tv. Det vill jag i alla fall göra men det går inte riktigt för sig. Jag har bestämt mig för att skippa lektionen idag (börjar 13), för jag känner inte för att sitta fyra timmar och lyssna på våran lärare idag. Får bli att läsa två extra kapitel i boken istället, så det blir att krypa upp i soffan, dra upp filten och sätta på lite skön musik för att beta av kapitel 10,11 och 12. Efter det kanske jag kan sluta plugga eller så får vi se om jag även tar 13 idag. Saken är ju den att om jag läser mer idag får jag mindre att läsa i morgon. Egentligen skulle min dag sett ut 9-12 läs kapitel 10 13-17 föreläsning 17.30 - gymma med Niclas och sedan tror jag att det är hockey ikväll som ska kollas på, heja djurgården måste jag ju få säga (inte för att jag egentlige hejar på dem men för att jag definitivt inte hejar på HV71! Tror mer dagen kommer se ut så här dock 10-12 kapitel 10 12-14 kapitel 11 14-17 kapitel 12 promenad kanske efter det och sedan hockey vilken ser mest tråkig ut egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0