Solen skiner!

Idag skiner solen igen, börjar snart tro att den alltid kommer skina och aldrig mer gå och gömma sig bakom trista gråa moln. Idag hade jag tänkt att jag skulle plugga men så igår fick jag ett meddelande av Larsson om att nu på morgonkvisten (10) ska vi ta på oss fotbolls skorna och rasta fötterna en stund. Som vissa minns kanske så var det en cup förra året (cup Caj). Så i år tror jag grabbarna har tankar på att vi ska spela lite bättre och för det behövs lite träning. Har ännu inte bestämt om jag ska ta cykeln dit eller om jag ska vara lat och åka buss, tror jag får slänga iväg ett sms till angi och se vad hon ska göra.
Tjinaling så länge :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0